  • Data: 2014-07-01 12:44:59
    Temat: Re: Jezioro
    Od: "Burak" <b...@o...gmail.cz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:53b289ef$0$2353$65785112@news.neostrada.pl...

    > "Z jakas dokladnoscia" - i tu jest pies pogrzebany. To nie żadne prawa (w
    > sensie matematycznym) tylko tak jak już pisałem "przybliżona
    > interpretacja".

    Spora część tych praw i ich opisów matematycznych jest dopięta w 100%.
    Dowód, potrafimy wyprodukować mikroprocesory o niewyobrażalnej skali
    integracji na ogromną skalę, i każdy z nich działa identycznie, żaden z nich
    nie robi czegoś innego niż to do czego został stworzony. A jeżeli już
    trafiają się uszkodzone to nie z winy niedoskonałości opisów matematycznych,
    lecz z niedoskonałości procesu produkcji lub użytych materiałów i narzędzi.
    Inny przykład, dokładne zaplanowanie trajektorii lotu sondy kosmicznej z
    wykorzystaniem wiedzy tzw, mechaniki nieba.
    Jeszcze sto lat temu większość opisywanych praw była postrzegana jako
    "przybliżona interpretacja" lub nawet okazało się z upływem czasu że
    całkowicie chybiona. Zapewne za 10-50-100-itd lat będą naukowcy mieli więcej
    takich 100% pewniaków. Jeszcze w średniowieczu nauka twierdziła za wiatr
    odpowiadają drzewa bo się ruszają albo że źródłem światła są oczy a nie
    słońce czy zapalona świeca.