  • Data: 2014-07-03 18:55:10
    Temat: Re: Jezioro
    Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 17:27, Maniek4 pisze:

    > Tak naprawde w Twoim zyciu kosciol nie istnieje. Wogole Cie nie dotyka,
    > a nosisz wobec niego dziwna nienawisc. Nie rozumiem tego.

    tak naprawdę dotyka, na każdym kroku. zaczynając od pieniędzy, które
    wypływają z budżetu państwa, poprzez religię w szkołach, krzyż w
    sejmie, afery pedofilskie, siostrę bernadettę, cenzurowanie
    przedstawień teatralnych, wypowiadanie się kk nt. antykoncepcji
    wszystkich, nie tylko wierzących, śmieszną klauzlę sumienia, nie
    respektowania prawa kobiet do aborcji...
    dorzućmy jeszcze do tego komisję ds. przeciwdziałania ateizacji Polski
    oraz w moim mniemaniu oburzające mieszanie się kościoła do prawa, tak
    jak tu, na posiedzeniu Komisji Wspólnej Przedstawicieli Rządu
    Rzeczypospolitej Polskiej i Konferencji Episkopatu Polski
    https://www.dropbox.com/s/02g8bq5fa2o3y8c/protok%C3%
    B3l11%202013.pdf
    (zwróć uwagę na wypowiedź biszkopta polaka nt. akcyzy, strona 10)

    dotyka bardzo i to tam, gdzie nie lubię być dotykana.

    to nie nienawiść. to żądanie respektowania praw i przestrzeni ludzi,
    którzy katolikami nie są.

    nie uważasz, że za dużo tego kościoła w przestrzeni publicznej?

    --
    You are the result of 4 bilion
    years of evolutionary success.