  • Data: 2014-07-03 18:56:04
    Temat: Re: Jezioro
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-03 17:27, Maniek4 pisze:

    > No ale sa tez reklamy, a Ty widzisz tylko krzyze. :-)

    Są reklamy i to mnie też drażni. Uważam, ze w TV państwowej nie powinno
    być żadnych reklam. Tak samo nie powinno ich być w przestrzeni
    publicznej tj. w szkołach, urzędach, w publicznych miejscach np. na ratuszu.

    > Co ten krzyz takiego zlego Ci zrobil?

    Jestem wyznawcą chochoła i malinowego kiślu. Żądam, aby w każdej szkole
    i w każdym urzędzie oraz w każdej przestrzeni publicznej wisiał chochoł
    i stała miska malinowego kiślu.
    Żądam też aby każdy obywatel odnosił się z należytym szacunkiem do moich
    symboli religijnych, a państwo finansowało z publicznych pieniędzy
    lekcje chochołoligii i kiśloligii w szkołach. Domagam się także czasu
    antenowego w publicznej telewizji w którym będę mógł propagować swoje
    przekonania.
    Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu?

    Teraz pomyśl, że zamiast mnie, wyznawcy chochoła i malinowego kiślu
    domagają się tego wyznawcy gender lub homoseksualiści.
    Mam nadzieję, ze zaczynasz łapać w czym rzecz?
    Ja nie jestem przeciwko Twoim wierzeniom, tak samo jak i przeciwko tym,
    którzy są homoseksualistami czy genderowcami, ale zarówno gender,
    homoseksualizm jak i jakiekolwiek wyznania nie powinny być finansowane
    przez państwo. Państwo powinno traktować jednakowo wszystkich obywateli,
    niezależnie od przekonania czy odmienności.

    > Wlasciwie tez uwazam, ze religii lepiej uczono przy kosciele. Ale Ty
    > tak naprawde nie masz argumentow. Buntujesz sie przeciwko, tylko chyba
    > nie bardzo wiesz dlaczego i po co?
    > Tak naprawde w Twoim zyciu kosciol nie istnieje. Wogole Cie nie
    > dotyka, a nosisz wobec niego dziwna nienawisc. Nie rozumiem tego.

    Zaczynasz krucjatę przeciwko tym, którzy się buntują i nie chcą
    finansować twoich przekonań :)

    > Najpier mowiles, ze zgoda ksiedza, teraz cos wysmiewasz. No nie wiem
    > do jakiego absurdu akurat cos z kosciolem Ci sie potegocilo. A urzedy
    > to nie absurd? Zapisali sobie takie prawo i tyle. Kosciol Ci zabrania
    > pic piwo?

    Absurd i to mi się właśnie nie podoba.

    > Zaklinacze rzeczywistosci udajacych, ze sa bogami tak naprawde, bo
    > maja chwilowo sprawcza moc zaprzeczac naturze. Takim jak Larwa w tej
    > dyskusji, co nie potrafi wogole rozmawiac przelewajac jedynie wlasne
    > frustracje. Wyznanie, plec, czy preferencje nie maja dla mnie zadnego
    > znaczenia. Za to widze, ze niektorzy tu tzw. niewierzacy i przez to
    > podobno bardziej tolerancyjni chetnie spaliliby mnie na stosie

    Nie chcę Cię palić na stosie i nic mnie nie obchodzi jakie masz hobby.
    Ale jeżeli je masz to sam je finansuj. Nie chcę abyś to swoje hobby
    finansował moim kosztem i zmuszał moje dzieci do wyznawania swojego hobby.