  • Data: 2014-07-09 23:10:05
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-07-09 17:00, masti pisze:

    > tak trudne do zrozumienia było pytanie?

    Pytanie o tyle traci cynizmem, ze w krajach laickich jak zliczymy
    niedziele kiedy tam sie nie pracuje to i tak jestesmy do tylu. Druga
    sprawa to jestem z lekka zdziwiony, ze dzien wolny od pracy moze byc dla
    kogos problemem. Rozumiem, ze to na ograniczenie wolnosci ludzi nie
    wierzacych, tylko co najmniej nieco na sile, bo kij jak widac zawsze sie
    znajdzie.

    Pozdro.. TK