    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Fri, 11 Jul 2014 17:07:54 +0200
    <53bdd823$0$2243$65785112@news.neostrada.pl>
    <lpljbf$8e5$1@usenet.news.interia.pl> <lpmpvt$n5$2@node2.news.atman.pl>
    <lpn1i8$cku$1@usenet.news.interia.pl> <lpn1sd$hp3$9@dont-email.me>
    <lpn2pa$f8u$1@usenet.news.interia.pl> <lpod75$39p$2@dont-email.me>
    <lpoeng$h7j$1@usenet.news.interia.pl> <lpofpr$39p$6@dont-email.me>
    <lpoi26$obp$1@usenet.news.interia.pl> <lpoj9h$39p$15@dont-email.me>
    <lponq6$4or$1@usenet.news.interia.pl> <lporc2$21g$3@dont-email.me>
    <lpos8l$e6m$1@usenet.news.interia.pl> <lposu4$21g$5@dont-email.me>

    W dniu 2014-07-11 16:39, masti pisze:

    > wolisz islamską republikę Iranu czy Watykan?

    Wszystko jedno. Po prostu dobrze, ze zauwazyles.
    Ale wiesz? Ty sie chyba bardzo nudzisz.
    Siedzisz tak czytasz i wybierasz do czegoby tu sie przyczepic.
    Calkowicie pominales glowny sens wiazacy sie z krzyzami w przestrzeni
    publicznej. Wogole nie odniosles sie do tego co nizej.

    > skoro nie widziałeś i niemasz zamiaru oglądać to co ci za różnica?

    Pewnie taka sama jak dla Ciebie to co w biblii napisano.

    > poczytaj Biblię. Tylko nie wybiórczo.

    Przeciez to wy potrzebujecie analizy kazdego zdania. Dlatego czytacie
    zeby znalezc cos na poparcie, ze Boga nie ma. Kazde przczenie jest na
    wage zlota. Mozna blysnac w jakiejs dyskusji jak tu, ze nie nalezy
    kochac ludzi, bo gdzies jakims zdaniu cos sie znajdzie. A ja nie
    potrzebuje. Wierzacy czlowiek wie, ze za tego zycia pewnych spraw nie
    ogarnie. Byc moze by to zrozumiec potrzebna jest wiara, a co za tym
    idzie zaufanie.

    > w kraju muzułmańskim też nie. to co to miało do rzeczy?

    To, ze nie odwazaja sie takich przedstawien organizowac tam. Za to u nas
    to fanatyzm i ograniczenia religijne na kazdym kroku podobno. Jednemu
    tutaj nawet kalendarzyk antykoncepcyjny przeszkadza.

    Pozdro.. TK