    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jezioro
    Date: Fri, 11 Jul 2014 17:45:48 +0200
    <lpkf9k$ulj$2@node1.news.atman.pl> <lplfsr$kmm$1@node2.news.atman.pl>
    <lpmphb$vm1$2@node2.news.atman.pl> <lpo7u1$pgi$1@node1.news.atman.pl>
    <lpo9a7$r2r$1@node1.news.atman.pl> <lpoc9e$g2u$1@node2.news.atman.pl>
    <lpodd9$h6a$1@node2.news.atman.pl> <lpofkj$jg4$1@node2.news.atman.pl>
    <lpognv$kk3$1@node2.news.atman.pl> <lpok3b$o20$1@node2.news.atman.pl>
    <lpokpi$oni$1@node2.news.atman.pl> <lpolqk$ppu$1@node2.news.atman.pl>
    <lpon2d$r35$1@node2.news.atman.pl> <lpoq61$ucv$1@node2.news.atman.pl>
    <lpork1$vv6$1@node2.news.atman.pl> <lpou5i$2rd$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu 11.07.2014 16:59, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Argumenty się skończyły to zaczynają się brednie, za chwilę będą bluzgi
    > a później cisza...

    To nie brednie tylko cytat. Jakbyś był choć trochę inteligentny to byś
    zrozumiał, co on oznacza.

    > Przypominam że piszemy o KK nie o protestantach. W KK obowiązuje
    > hierarchia i to nie "doły" ustanawiają prawo. W niektórych odłamach

    I hierarchia się wypowiada, kłamczuszku.

    [ciach]

    > Argumenty się skończyły to zaczynają się brednie, za chwilę będą bluzgi
    > a później cisza...

    Zaciąłeś się?

    > No i gdzie to jest "wpisane w program"?

    Aaa, czyli ci co to robią to rebelianci sprzeciwiający się KRK?

    > Tak myślałem dyskutujesz o doktrynie KK a nie wiesz gdzie ona jest
    > zapisana. Katechizm Kościoła Katolickiego. Jak zwykle tylko teoretyzujesz.

    Cóż, ponownie wyszedłeś na idiotę, któremu nawet oznaczenie żartu nie
    pomoże w jego zauważeniu...

    > Nie nie podałeś ani jednego paragrafu na poparcie swoich bzdur. Ciągle
    > piszesz to co się Tobie _wydaje_ że jest doktryną KK.

    Najwyraźniej nie tylko mi, ale także hierarchii kościelnej i szeregowym
    moherom...

    > Jak na razie to tylko powtarzasz bzdurę jakoby doktryna KK była
    > ustanawiana oddolnie.

    I znowu "zamawiasz" rzeczywistość.

    > Po Twoich czynach poznaję że jesteś idiotą, ale nie rozszerzam tego

    Jesteś na tyle niekompetentny, że niemalże mógłbyś być takim dzieckiem
    bez mózgu... Niemalże. Ale i tak to wystarczy, by twoje opinie były
    gówno warte. Nie, przepraszam - z gówna może być niezły nawóz, więc
    twoje opinie są mniej niż gówno warte.

    > wniosku na innych ateistów. To chyba logiczne dlatego też czyny pana
    > Chazana nie stanowią o innych katolikach ani o katolicyzmie jako takim.

    Patrz wyżej i przestań "zamawiać" rzeczywistość.

    > Argumenty się skończyły to zaczynają się brednie, za chwilę będą bluzgi
    > a później cisza...

    Cholera, zepsułem trolla - zaciął się...

    > A to może chodziło Ci o inny wyraz? "kochać się" no cóż ten rzeczywiście
    > ma 4 znaczenia i czwarte jest eufemizmem na stosunek seksualny, ale
    > sprawdźmy:
    >
    > http://sjp.pwn.pl/slownik/2524412/stosunek
    >
    > [cyt.]
    > 3. <<zespolenie się fizyczne dwóch osób, umożliwiające zapłodnienie>>
    > [koniec cyt.]
    >
    > Widzisz: _umożliwiający_ _zapłodnienie_ ?

    Aaaa, czyli Clinton nie miał stosunków z asystentką?

    Swoją drogą ponownie zdradzasz swój chrześcijański fundamentalizm - toż
    to stara, fundziacka tradycja, że "kobiecie w dupcię się nie liczy" ;->

    > Nie, nawet w tym znaczeniu słowo kochać zakłada że w akcie uczestniczą
    > przedstawiciele dwóch _różnych_ płci.
    > Oczywiście możesz brnąc dalej twoje tradycyjne już kluczenie by tylko
    > nie przyznać się do bzdury jest bardzo zabawne.

    ROTFL

    Obnażasz coraz głębsze twoje problemy emocjonalne związane ze sferą
    ludzkiej seksualności... Skoro wg ciebie "kochanie" (czyli miłość)
    wymaga dwóch płci i umożliwiającego prokreację seksu - jak w tym świetle
    widzisz miłość rodziców do dzieci czy miłość rodzeństwa? Chłopie, ty się
    lesz i to szybko!

    > Owszem założenie że używasz słów zgodnie z ich znaczeniem jest głupotą,
    > ale jesteśmy na grupie technicznej którą czyta więcej osób niż tylko Ty,
    > więc używam języka polskiego a nie jakiejś sekciarskiej czy gejowskiej
    > gwary. Jeśli chcesz używać waszej gwary to najpierw wyjaśnij które słowo
    > co oznacza.

    Ale wiesz, że istnieją też homoseksualne kobiety? (jeśli w ogóle wiesz,
    że istnieją kobiety, a nie tylko o nich słyszałeś i może z daleka
    widziałeś ;) )

    >>> ROTFL. "Słownik Jeżyka Polskiego" Rozumiesz? Słownik. Nie katechizm. W

    Heh... Jeżyka? ;->

    > Nazywajcie sobie Wasze związki jak chcecie, ale nie oczekujcie że
    > wszyscy zaczną używać Waszej gwary.

    Ujawnij się, przestań tłumić swoją naturę - będzie zdrowiej dla ciebie i
    przestaniesz brednie opowiadać. Ale z góry uprzedzam - na mnie nie licz,
    mnie faceci (jeśli w stosunku do czegoś tak żałosnego jak ty można użyć
    tego słowa...) nie interesują.