  • Data: 2014-07-13 09:03:08
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 12 lipca 2014 22:34:43 UTC+2 użytkownik uzytkownik napisał:
    > Co do kwestii nauczania KK w sprawach seksu - spędziłem 2 tygodnie na
    > obozie przygotowującym do życia w rodzinie.
    > Ty i Budyń piszecie pierdoły, że sprawy seksu to kwestia indywidualna i
    > że KK pozostawia je ocenie indywidualnej. Po prostu nie wiecie jakie KK

    a co ty mnie w usta wkladasz? fuj. Gdzie to wyczytales? A tak w ogole to ty sie
    dobrze czujesz? Jestes specjalista od zasad katolickich bo 3x w kosciele byles i raz
    na jakims kursie? O wyjatku w sprawie aborcji nie slyszales wczesniej - ale to ja sie
    nie znam , a ty jestes specjalista od nauki katolickiej...
    Wiesz w czym jestes dobry? W swoich wyobrazeniach co kosciol naucza i czego powinien
    nauczac.

    b.