  • Data: 2009-04-10 20:05:37
    Temat: Re: KIERBUD - Umowa - stawka
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Kwi, 09:48, "Mariusz" <m...@n...net> wrote:
    [...]
    > A w niej m.in. zapis, że każdego dnia kiedy będą wykonywane prace kierbud
    > się pojawi na budowie więc się zastanawiam ile taki kierbud wexmie kasy. Bo

    Lol.. To moj musialby byc u mnie juz z 300 razy - liczac ze ma do mnie
    i spowrotem 30km to zrobilby juz 9 tys km razy ~50gr za km = 4,5k pln
    za same dojazdy ;-)) I co on by tam robil - siedzial i sie gapil jak
    nosimy bloczki, czy jak kreca zbrojenia ? :) No bez sensu imho.. Ja
    mam kierbuda za... Zebym ja to pamietal - 1k albo 1,5k pln. Byl u mnie
    poki co z 4-5 razy (stan surowy zamkniety). Oprocz tego za darmo
    przeliczyl mi oba stropy (z terivy na monolity) i podpisuje na biezaco
    kosztorysy dla banku + uzupelnia bez problemow dziennik budowy. Byl /
    widzial kazdy etap "tracony" (glownie zbrojenie law, zbrojenie obu
    stropow, zbrojenie schodow, wszystkich podciagow etc). Przeliczal mi
    tez od nowa kilka belek (przeprojektowalem pare rzeczy tu i tam - inne
    schody, troche inny uklad scian). Bachnal mi tez projekt tarasu jak
    mialem zamiar go wykonac jako plyta wspornikowa ze stropu.. Ma
    uprawnienia bez ograniczen, ma tez swoja firme budowlana, zna sie na
    rzeczy, jest sensowny, mily, kulturalny, mozna sie z nim zawsze
    dogadac. Jak cos trzeba podpisac dla banku to moge podjechac do niego
    nawet poznym wieczorem.. No miod malina. Opowiesci Kikiego jak zwykle
    przekolorowane ;D

    Kiki - skad Ty jestes i gdzie budujesz (zapomnialem) ? Przypominasz mi
    z zachowania i gadki pewnego chlopa z Kobiora obok Tychow.. No wypisz
    wymaluj taki sam narzekacz :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.