  • Data: 2016-11-04 12:47:29
    Temat: Re: Kafle w całym domu?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 listopada 2016 12:23:12 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:

    > Gdy w wieku pacholęcym chodziłem do szkoły, podobne rzeczy opowiadano
    > mi na lekcjach fizyki na temat stukotu kół pociągu na przerwach celowo
    > robionych między odcinkami szyn. Jak teraz podróżuję koleją żelazną
    > przez setki kilometrów gładziutkich zespawanych ze sobą na równo szyn,
    > to sobie myślę, że były to takie same bajki, jak to o przewodniej sile
    > narodu i o wyższości gospodarki socjalistycznej.

    No to mało wiesz a to co wiesz jest pobieżne.

    http://www.kolejpedia.pl/infrastruktura/tor-bezstyko
    wy.html
    Poczytaj to sie nieco zdziwisz.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rozszerzalno%C5%9B%C4%
    87_cieplna
    szkło ma podobną rozszerzalność jak stal, kwarc 1/4 tej stalowej.

    Tak czy siak zignorować tego nie sposób. Ale mi tam rybka, ja kafelek nie kłade na
    scisk...