  • Data: 2016-11-04 13:22:16
    Temat: Re: Kafle w całym domu?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...com pisze:

    > No to mało wiesz a to co wiesz jest pobieżne.
    >
    > http://www.kolejpedia.pl/infrastruktura/tor-bezstyko
    wy.html
    > Poczytaj to sie nieco zdziwisz.

    Nie zdziwię się, bo jest mi to znane. Szkoda, że nie napisano tam więcej
    o tej regulacji, że czasem na lato wycina się odcinek szlaku, a na zimę
    wspawuje na nowo. To coś jak zmiana opon zimowych na letnie. Piszę o tym,
    bo zawsze warto pobieżną wiedzę uzupełnić.

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Rozszerzalno%C5%9B%C4%
    87_cieplna
    > szkło ma podobną rozszerzalność jak stal, kwarc 1/4 tej stalowej.

    Nie widzę tam w tej tabeli pozycji pod nazwą "łazienka".

    > Tak czy siak zignorować tego nie sposób. Ale mi tam rybka, ja kafelek
    > nie kłade na scisk...

    Bardzo dobra rybacka praktyka. Zresztą tak naprawdę "na ścisk", to
    się po prostu nie da. A już samo to, że są to kafelki, a nie lita
    powierzchnia, zabezpiecza przed niekontrolowanym popękaniem. Bowiem
    sił związanych z nierównomiernością Wszechświata jest w ścianach
    łązienki więcej, niż tych od regularnego rozszerzania materiałów
    z wikipedialnej tabelki.

    --
    Jarek