    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kamera do monitoringu
    Date: Sun, 6 Dec 2020 15:01:18 +0100
    <rqapf8$ppo$1@dont-email.me> <rqb6o8$tim$1@dont-email.me>
    <rqb8tj$es0$1@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <rqh4er$i4j$2@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <rqiccg$s7i$2@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <rqii5p$235$2@dont-email.me>
    <a...@n...neostrada.pl>

    On 06/12/2020 14:50, Marek wrote:
    > Bogaczku mógłbyś trochę zejść z tego lekceważącego tonu?

    Móglbym jeśli tylko zejdziesz z nadętego. Nic tak nie spuszcza powietrza
    z ego jak odrobina lekcewazenia.

    >  Była dyskusja
    > o podatnościach w urządzeniach umożliwiających penetrację sieci i nagle
    > *w tym* kontekście wyskoczyłem z podatnością  w profilu zaufanym stąd
    > pytam jaki ta konkretna podatność ma związek z podatnościami w
    > urządzeniach?

    Jak już wspomniałem, nie nadązasz za dyskusją. W tekście do którego się
    odnosiłeś była mowa o profilu zaufanym. Wyciąłeś i odpisałem na tylko
    ten temat. Tak działa usenet że tworzą się branche dotyczące róznych
    pobocznych tematów, skoro wyciąłeś to odnosisz się do tego co cytujesz.
    Nic nie poradze, że nie ogarnąłeś. Możesz powiedzieć najzwyczajnie "a
    sorry, faktycznie" ale nie powiesz. Będziesz dalej narzekał że ktoś
    ośmielił się zmienić lekko temat a Ty nie tyle nie zauwazyłeś.
    Faktycznie, straszne.