  • Data: 2014-04-03 21:00:04
    Temat: Re: Kanał wentylacyjny po elewacji.
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 3 kwietnia 2014 20:23:56 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Slavo65 to sprzedawca wyciagow BORA wiec probuje zaklinac rzeczywistosc
    >
    > i udowadniac, ze zwykly okap (10-20 x tanszy) jest do niczego :-)

    Nic nie trzeba zaklinać. Tu już masz jednego użytkownika, który narzeka, że nie da
    się połączyć skuteczności i cichości. A nie znajdziesz takiej opinii o tym co ja
    sprzedaję.
    Każdemu radzę, aby nie kupował w ogóle standardowego okapu, ale jak się upiera, to
    niech wybiera w najtańszych, bo po co przepłacać, za taki sam efekt.