  • Data: 2014-04-04 08:23:16
    Temat: Re: Kanał wentylacyjny po elewacji.
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.04.2014, 21:00, slavo65 pisze:

    > Nic nie trzeba zaklinać. Tu już masz jednego użytkownika, który narzeka, że nie da
    się połączyć skuteczności i cichości. A nie znajdziesz takiej opinii o tym co ja
    sprzedaję.
    > Każdemu radzę, aby nie kupował w ogóle standardowego okapu, ale jak się upiera, to
    niech wybiera w najtańszych, bo po co przepłacać, za taki sam efekt.

    Dlaczego nadinterpretujesz moje słowa. NARZEKA znaczy, że nie jestem
    zadowolony. Ja jestem zadowolony z mojego okapu. Jest to samodzielnie
    zrobiony okap (zewnętrznie) z zamontowanym okapem do zabudowy SIEMENS LB
    75564, to że pracuje głośniej wcale mi nie przeszkadza. Poza tym taj
    jego głośność nie jest dla mnie uciążliwa i tylko dlatego o tym
    napisałem by być uczciwym w stosunku do innych. Okap ma kilka biegów i
    tak: na 1 wcale go nie słychać, a przynajmniej bardzo, bardzo słabo, na
    2 no ciut głośniej chodzi ale dalej dość cicho, na 3 faktycznie dość
    hałasuje ale tego biegu używam tylko jak mi się coś przypali i szybko
    chcę to wyciągnąć.

    Mój odkurzacz też hałasuje i to o wiele, wiele bardziej niż okap, a
    jakoś mi to nie przeszkadza - choć przy odkurzaczu nie da się oglądać
    TV, a przy okapie pracującym nawet na 3 mogę bez problemu.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com