  • Data: 2009-05-05 04:54:38
    Temat: Re: Kanalizacja - dodatkowe podłączenie piwnicy
    Od: "Jd." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości
    news:gtnn4r$ehg$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Niestety ulica na której jest studzienka z racji dłuższego wieku,
    > nawiezionego gruzu itp jest nieco wyżej (tak do 20 cm). Niby ktoś mówił,
    > że będa na ok 4m kopać ale nie znam szczegółów. Czyli lepiej się
    > dowiedziec w spółce zajmującej się kanalizą?

    Musowo się dowiedzieć, mogą mieć gotowy projekt, a wchodzą sprawy bardziej
    prozaiczne - jak postawisz pakamerę między domem a projektowaną studzienką
    to ją będziesz migrował w inne miejsce bo przyłącza nie zrobisz. Nadto
    pisano tu o tym że niektóre projekty nie przewidują studni przyłączowych
    tam gdzie delikwent nie wyraził "paszczowego" zainteresowania przyłączeniem.

    > W sumie mogę zrobić wariant z druga linią z piwnicy do studzienki bo jak
    > sie okaże "wtopa" to po prostu zostanie jako pamiatka :(

    No i zasuwa burzowa wystarczy ci na Dn=50.
    http://www.capricorn.pl/galeria/kat_zasuwy.pdf

    A jak się okaże że z (bezpośredniego) podłączenia piwnicy nici to studzienkę
    wyposażysz w pompę i wodę przerzucisz do kanalizy te 2 metry wyżej.
    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl