  • Data: 2011-02-25 10:32:26
    Temat: Re: Kanalizacyjna zagwozdka
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:3257903b-c8d8-4b1f-8919-7af48f1b0b63@8g2000prt.
    googlegroups.com...
    On 23 Lut, 14:39, gary <g...@c...pl> wrote:

    NIe zrozumieliśmy się, ja chciałem tą rurkę z dyszą wpuścić w kanalizę
    doraźnie, celem jej przepłukania. Ot taką domową wersję czyszczenia
    kanalizy stosowanej przez WUKO na ulicach, zwłaszcza w przypadku
    kanałów burzowych zrobić.

    Można tak zrobić. Są nawet specjalne końcówki (tzw jajo) do czyszczenia
    kanalizacji myjkami ciśnieniowymi. Jest jedno "ale" . To się robi "pod prąd"
    kanalizacji i stosuje przede wszystkim do pionów a nie do gałązek. Robienie
    tego na gałązce w kierunku zgodnym z przepływem grozi co najmniej wywaleniem
    wszystkiego do mieszkania. Przy takim czysczeniu należałoby zatkać wszystkie
    podejścia.

    najprawdopodobniej odpływ z kibla trafia wprost do pionu, a rura od
    pozostałych przyborów jest podłączona osobnym trójnikiem poniżej, co
    też jest błędem, ale w tym wypadku nic nie wnoszącym do sprawy.

    Nie. To nie jest błąd. To jest akurat prawidłowe podpięcie.