  • Data: 2015-01-06 23:00:52
    Temat: Re: Kanały teletechnizne?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-06 o 21:40, Baczek pisze:
    > Witam
    >
    > Planuje od wiosny zabrać się za porządkowanie działki (pow 3000m2).
    > I tu chciałbym od was sugestii, opinii. Czy przy okazji kopania,
    > planowania, wyrywania, czy też innych prac ziemnych warto wrzucić rurę
    > do późniejszego wciągania przewodów do prądu, kamer, internetu czy też
    > jakiegoś alarmu.
    > Tłumaczę sobie to tym, że o ile teraz wydam jakieś dodatkowe pieniądze,
    > to później jak będę chciał jakieś lampy parkowe postawić, czy też
    > sterowanie bramą dodać, lub inne w/w, to tylko wciągam kable nie ryjąc w
> [...]

    Jak masz jakieś plany na przyszłość i wiesz gdzie i co będzie
    zlokalizowane, to naturalnie przydadzą się różnego rodzaju
    rury/przepusty pod kable i nie tylko.
    Ale jak nie bardzo masz to ogarnięte i nie wiadomo kiedy, co powstanie,
    to ja bym sobie odpuścił. Szkoda się teraz narobić i potem
    "przestrzelić" z odległościami.