  • Data: 2009-06-12 00:36:54
    Temat: Re: Klawiszowanie stropu
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Cze, 15:14, "Jankos" <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "Tornad" <t...@o...net> napisał w
    wiadomościnews:6069.00000994.4a2fae6e@newsgate.onet.
    pl...

    > Pisząc o namiastce żeber miałem na myśli, że murarze
    > włożyli jeden pręt lub odcinki po1,5 -2 m.
    > Wykonawca daje gwarancję i mówi o ewentualnej
    > naptawie gwarancyjnej z zastosowaniem siatki na suficie.
    > Wolałbym jednak nie dopuścić do konieczniści egzekwowania
    > gwarancji i szukam na to sposobu w miarę prostego i taniego.
    > Pogoda na szczęście jest deszczowa a beton B25.

    Gałązki opadają a scyzoryk się sam otwiera w kieszeni jak coś takiego
    się czyta. Współczuję i na prawdę nie wiem co sam bym zrobił w takiej
    sytuacji. Może jednak wyegzekwuj tą siatkę od razu (po 28 dniach od
    wylania) i nie z tynkiem tylko z mocną zaprawą cementową z domieszką
    włókien polipropylenowych. Siatkę gęsto przykołkuj do belek (najlepiej
    kotwy chemiczne) i trzymaj paragony do końcowego rozliczenia...

    Pozdrawiam,
    Krzemo.