  • Data: 2009-06-16 07:26:45
    Temat: Re: Klawiszowanie stropu
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzemo" <p...@g...com> wrote:

    > Przewibrowanie jest trudne do praktycznego wykonania w warunkach
    > budowy. Raczej grozi niedowibrowanie. No ale taki specjalista jak Ty
    > rozumiem że unika wibratora jak ognia ...

    Wierz mi, że bardzo łatwo "przewibrować" beton... Nawet przy bardzo gęstym
    betonie (k3) można to zrobić przytrzymując buławę kilka sekund za długo.
    Tego naprawić się już nie da, w przeciwieństwie do raków, które w większości
    są nieszkodliwe.
    Dlatego moje majstry wolały "dźganie" betonu od góry i opukiwanie szalunków
    od wibrowania buławą.

    --
    Bartek