  • Data: 2009-04-08 22:00:49
    Temat: Re: Klimatyzacja Fujitsu czy LG? Inwerter?
    Od: "Jeffrey" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Boombastic wrote:

    > Kosztuje max 200 zł i można spokojnie robić raz na kilka lat. A cały
    > układ jest wytrzęsany na dziurach. Taka klima w domu stoi sobie
    > spokojnie i nikomu nie wadzi.

    i co klimie szkodzi wytrzęsanie w dziurach

    > Tak, ale wytłumacz mi to jako laikowi dlaczego mam kolejny raz
    > serwisowac klime po okresie jej nieużywania, czyli przegląd wiosną,
    > drugi na jesieni, klima jest nieużywana przez zimę i na wiosnę znowu
    > przegląd?

    nie będę ciebie przekonywał do czegoś do czego sam nie jestem
    przekonany, ale wiem w tym przypadku jak to działa, a klimę możesz
    używać do grzania więc przegląd na wiosnę nie jest całkowicie
    bezcelowy

    > Czy te podzespoły sa takie kiepskie że nie wytrzymują? I znowu

    kiepskie to nie ale nie lubią pracować bez czynnika to tak jak
    samochód bez oleju czy płynu w chłodnicy

    > analogia do samochodu co jeździ z całym układem w temperaturach od
    > -30 do +40 st. Filtry też się wymienia, ogrzybianie tez sie
    > wykonuje.
    > Ale nie co pół roku!!!
    no właśnie prawidłowo co pół roku a co roku to absolutne minimum.
    Wiem, że ludzie to olewają tylko później nie wiadomo skąd jakieś
    alergie czy przeziębienia, bo że śmierdzi to standard
    klima się nie włączy przy minusowych temperaturach, a mrozy jej nie
    szkodzą

    jeffrey