  • Data: 2013-09-24 08:59:37
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Sep 2013 08:39:37 +0200, uzytkownik napisał(a):
    (...)

    Przeciez wlasnie napisalem - zbieraja informacje o wyszukiwaniach, zeby
    sprofilowac reklamy.

    > Weźmy Facebook, który zbiera wszystkie
    > Twoje kontakty ze skrzynek e-mailowych, kontakty telefoniczne, po to,
    > żeby wiedzieć kto jest Twoim znajomym lub rodziną.

    Nie zbiera, bo nie mam konta. Wystarczy troche rozsadku.

    Przypominam, ze dawniej to tez istnialo. Spolecznosci byly male, ludzie
    kontaktowali sie bezposrednio, istnialy ksiegi parafialne, rejestry
    malzenstw... A jakos nie wyginelismy ;)

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał