    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kocioł olejowy.
    Date: Tue, 24 Sep 2013 14:46:47 +0200
    neostrada.pl> <l1pijc$3e0$17@dont-email.me>
    <52404f52$0$1269$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <l1prtl$kl9$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@g...com>
    <l1q6ef$bjb$1@usenet.news.interia.pl>
    <6...@g...com>
    <l1rfjp$2ag$1@usenet.news.interia.pl>
    <8...@g...com>
    <l1rgj3$4ff$1@usenet.news.interia.pl>
    <7...@g...com>

    W dniu 2013-09-24 13:52, Adam pisze:

    > W ogole cos tak sie nagle na cookiesy oburzyl - one sa od prawie samego
    > poczatku Internetu i pierwszych przegladarek uzywane. Co takiego
    > w nich zlego - one same z siebie nic nie wyciagaja. Trzymaja tylko dane ktore
    > tworca danej strony w niej umiesci. Nie chcesz - nie wchodz na strone lub
    > zablokuj sobie cookiesy w przegladarce. Ale nie placz ze nie bedziesz mogl
    > korzystac z danej strony przez to bo bez cookiesow nie da sie sensownie
    > trzymac danych sesji, jestes paranoikiem to musisz sie niestety obejsc bez
    > wielu stron :)

    Niestety nic nie zrozumiales, na co zreszta nie liczylem. To ciekawe, ze
    czlowiek chcacy trzymac swoje dane dla siebie zostaje nazwany
    paranoikiem. Ty sobie trzymasz w chmurze moze nawet zdjecia nagiej zony
    jak kto lubi, ja nie. Z innych dyskusji wiemy, ze nie wiesz o istnieniu
    serwerow nie podlaczonych do sieci. Ja nie chce zeby ktos o mnie zbieral
    dane poza tymi, ktore sam chce udostepnic o ile oczywiscie nie
    spowoduje, ze rzad bedzie chcial to robic. Ale pisanie, ze nalezy to
    robic na wszelki wypadek jest naduzyciem. Byc moze byles tez
    zwolennikiem ACTA, a PRISM to jest to czego akurat oczekujemy. Rady, ze
    moge nie korzystac z internetu to tak samo jak to, ze moge nie placic
    podatkow, znaczy zbyt powazne nie sa.

    Pozdro.. TK