  • Data: 2013-09-26 21:56:41
    Temat: Re: Kocioł olejowy.
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:24bb91f9-928d-425e-9377-4dbba69548e5@googlegrou
    ps.com...

    > Nie napisalem Twojej babci. Na targu jest ich duzo ;)

    "Na płocie był namis DUPA. Chciałem sobie pogłaskać, a teraz muszę
    drzazgi wyjmować".
    A propos "babci".
    Kiedyś chciałem sobie kupić coś do zjedzenia na śniadanie.
    Wszedłem do sklepu i do sprzedającej tam babci mówię: chciałbym coś
    dobrego na śniadanie.
    Babcia do mnie rzecze: "polecam panu przepyszną pieczeń, niech pan sobie
    weźmie".
    Jej córka do mnie: "niech pan nigdy nie wierzy kobiecie".
    Babcia do córki: "co ty się wtrącasz smarkulo".
    Nie zawierzyłem młodej dziewczynie i kupiłem pieczeń.
    Tego dnia na śniadanie jadłem suchy chleb.