    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kolektory słoneczne-dawno nie było
    Date: Thu, 30 Mar 2017 23:28:50 +0200

    W dniu 2017-03-30 o 19:48, Uzytkownik pisze:

    > A nikt Ci nie wytłumaczył, że do tej rury potrzebne są specjalne,
    > pogrubione nyple i że te z marketu pielinki się nie nadają?

    Nie bardzo wiem o jakich nyplach piszesz. Dostalem komplet z zestawem i
    takiego uzylem. Ze g..no to juz wiemy i nie ma co sie rozwodzic.
    Opisalem moj przypadek. Na ile dyletancki to nie wiem. Jak ktos chce sie
    bawic i przekonywac sie na wlasnej skorze to prosz bardzo. Kazdemu mozna
    miec pelne zaskoczen wlasne doswiadczenia. Ja uwazam, ze nie ma sensu.
    Tym bardziej, ze karbowana, stalowa rura jest chyba drozsza od miedzianej.

    Pozdro.. TK