  • Data: 2017-04-08 16:03:57
    Temat: Re: Kolektory słoneczne-dawno nie było
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-08 o 14:12, Maniek4 pisze:

> [...]
    > jest przewidywalny. Nie zawsze robi sie to tak jak instalator, czyli
    > tak jak jemu najprosciej z idiotycznym wywaleniem odpowietrznika przy
    > kolektorze, zeby nie daj Bog wlasciciel sobie sam nie odpowietrzal.
    > Wszystko to sprawia, ze rozwijajac rure mozna uciac tyle ile trzeba.
    > Nie znaczy to, ze nie da sie zrobic jak mowisz, tylko dalej nie wiem
    > po co kupowac problematyczna i drozsza rure? Wiadomo, ze Tobie jest
    > latwiej. Wszak cena towaru Cie grzeje a liczy sie tylko czas wykonania
    > i nastepny klient. Nie dziwi mnie to, ale patrzymy z roznej perspektywy.

    Poddaję się, bo już takie brednie piszesz, że szkoda mojego czasu, aby
    się ustosunkowywać do tego co wypisujesz.
    A to najlepszy dowcip miesiąca napisany przez kompletnego laika:
    "Nie zawsze robi sie to tak jak instalator, czyli tak jak jemu
    najprosciej z idiotycznym wywaleniem odpowietrznika przy kolektorze,
    zeby nie daj Bog wlasciciel sobie sam nie odpowietrzal"
    Jeszcze dodaj do tego, że instalator zastosował naczynie przeponowe i
    wtłoczył glikol pompą do instalacji, wytwarzając ciśnienie tylko po to,
    żebyś samemu nie mógł sobie dolewać tego glikolu :)

    > Twoim zdaniem powinno sie wybierac systemy bardziej klopotliwe czy
    > mniej klopotliwe? W czym przeszkadza Ci uzywanie miedzi i czemu mamy
    > sie zastanawiac nad wyborem drozszej rury stalowej?

    Liczyć także nie umiesz, bo cena rury karbowanej jest porównywalna z
    rurą miedzianą, a całościowo jest nieco taniej od miedzianej i nie
    wymaga pomocy kolegi z palnikiem acetylenowym, za którą normalny
    Kowalski musiałby dodatkowo zapłacić.

    > Opisywalem to nie raz. Lacznie ze wszystkimi przerobkami w trakcie, do
    > ktorych miedz jest zdecydowanie lepsza. Zestaw solarny Ulrich.

    Marka mówi sama za siebie :)
    Do pełni szczęścia powinieneś jeszcze sobie zamontować najwspanialszy na
    świecie kocioł Ulrich Kompressor KO21
    Ten kocioł to ponoć japońska technologia, brzmiąca po niemiecku, a
    produkowana przez koreańską firmę KyungDongBoiler dla polskiego
    dystrybutora Ulrich :)
    P.S. Największy dziwoląg i największe gówno z jakim kiedykolwiek się
    zetknąłem :)