  • Data: 2017-04-12 12:38:24
    Temat: Re: Kolektory słoneczne-dawno nie było
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 12 kwietnia 2017 07:26:23 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

    > no wiec ja dowiedzialem sie ze nie wina w rurze karbowanej, a w braku >narzędzia.
    Który widac musze kupic aby uniknąć problemów jak twoje.

    Chwile później jednak było że karbowana bez narzędzi też się da wystarczą dwa klucze
    i fachowa wiedza.

    > wiec uwazam ze toczenie piany w tej dyskusji z obu >stron jest becelowe, fachowiec
    zrobi lepiej ale nie wiadomo czy nie trafimy na "fachowca", wtedy juz lepiej >robić
    samemu po konsultacjach na grupie.
    >Ba, takie dyskusje wręcz sa szkodliwe bo na końcu >zwykle lecą inwektywy i ubywa
    kolejny partner do >dyskusji.

    Trudno czasami(a wręcz szkodliwe dla przyszłych pokoleń to by było) powstrzymać się z
    komentarzami jak ktoś pisze że do wymiany wtyczki to potrzeba walizkę
    specjalistycznych narzędzi za ileś tam.
    Albo to jaka to super pompa jest potrzebna żeby instalacje solarną napełnić i jakie
    cuda tam przy tej instalacji są do serwisowania konieczne
    Tym tropem idąc to z wymiany przepalonej żarówki w żyrandolu można doktorat pisać a
    do wymiany fachowca z walizką wezwać bo samemu lepiej tego nie robić. Bo prąd zabija.