    From: rrr <r...@o...rrr.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosa mechaniczna Stihl - ktora?
    Date: Mon, 25 Oct 2010 20:18:26 +0200

    Użytkownik WS napisał:
    > On 25 Paź, 10:05, o...@n...pl wrote:
    > est jeszcze tylko pytanko - co standardowo wchodzi w sklad np. takiej

    > 90% odpowiedzi jest na stronie stihla ;) http://tnij.org/kosyst
    >
    > np. porownanie FS 130 i FS 250 pokazuje, ze poziom mocy akustycznej
    > jest rowny, 130 jest troche lzejsza, ale tez i slabsza...
    >
    > wyglada, ze tylko glowice z zylka daja w zestawie (+szelki i okulary),
    > tarcze juz trzeba dokupic...
    > zylka na troche wystarczy (jesli nie bedziesz nia krzakow wycinal),
    > olej trzeba kupic
    >
    > WS

> [...]
    Nie znam twojej kosy, ale korzystając do tej pory z pożyczanego
    oleomaca, i huski, wybrałbym tylko firmowe i nie dlatego, że firmowe,
    tylko, że odpala się od jednego pociągnięcia. Natomiast pożyczałem
    również urządzenie NAC, to wkurza, że trzeba kilka razy szarpnąć zanim
    zaskoczy. Ale to nie musi być reguła, może po prostu tak trafiłem.

    pzdr.
    rafał