  • Data: 2009-09-10 06:41:47
    Temat: Re: Kostka brukowa, płyty ażurowe
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h8a630$n8d$1@inews.gazeta.pl...
    > Brukarze wycenili mi kostkę firmową (Awbud lub Brewbet) na 120pln/m2 (z
    > ułożeniem + dodatkowa kasa za obrzeża, krawężniki, itp.). Kostka od
    > lokalnego
    > producenta 100pln/m2 (z ułożeniem + mniejsza kasa za obrzeża i
    > krawężniki).
    > Czy wybrać kostkę "firmową" czy lokalnego producenta (wibrowana)? Czy jest
    > duża różnica w jakości, czy warto dopłacać?

    Awbud, Brewbed- co to za firmy. Pewnie jakies lokalne więc wyższa cena
    nieuzasadniona.
    Obejrzyj tą lokalną tańszą kostke. Podjedż tam gdzie była położona rok
    wcześniej i zobacz jak wygląda teraz.
    120zl za mkw to cena na tyle wyskoka że w tej cenie powinny być wliczone
    obrzeża, krawęzniki itp.
    U nas ostatnie ceny to 80zł-90zł za mkw, jest to cena + materiał.
    A jak chcesz mieć taniej to materiał kupuj sam a brukarzom płac za
    robocizne.

    Krzysiek