  • Data: 2009-07-12 15:31:54
    Temat: Re: Koszenie z pradem czy bez?
    Od: "jh" <N...@r...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:h3avgn$242$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Jeśli kupisz elektryczną, to wyrzucisz kasę "w błoto"
    > i nic więcej nie skomentuję bo zrobili to inni "bardziej delikatnie"

    Już zdecydowałem, że spalinową. Teraz przeglądam oferty sklepów - jaką
    kupić. W Praktikerze mają Husqvarnę, ale to model z oznaczeniem Partner B
    250 B, i nie ma napisu, że to Husqvarna. Znalazlem to w niemieckich
    sklepach:
    http://www.preis.de/produkte/Partner-B-250-B/298699.
    html#preisliste I jak
    dotąd ciężko mi trafić w kwocie do tych 700-750 zł coś markowego z dobrym
    serwisem, może skuszę się na to. Chyba, że ktoś podpowie...?

    Jacek