  • Data: 2009-07-14 13:31:46
    Temat: Re: Koszenie z pradem czy bez?
    Od: "jh" <N...@r...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:pan.2009.07.14.10.48.21.826573@wp.pl...
    > czyli wewte i wewtamte.

    No prawie ;)

    > Maszynka niedotarta więc na pół gwizdka...

    Ale pierwszy bak mam za sobą. Czułem się jak kosmita, bo na paszczy siatka
    ochronna, słuchawki, gumofilce :P Wszystko ok, ale nie wiem, jak inni sobie
    radzą z drganiami. Dla mnie to koszmar. Nie tylko ręce drętwieją, ale teraz,
    po zakończeniu dłonie ważą mi tonę i strasznie mrowią (dlaczego, to jasne).
    Może gdyby silnik byl nieco cięższy to całość byłaby lepiej wyważona po
    założeniu, tak to muszę kosę unosić do góry, a tym samym mocno ją trzymać no
    i drgania okrutnie dają po rękach. Przesunąłem już zawieszenie do przodu ile
    się dało, kierownicę w kierunku silnika, ale nadal środek ciężkości jest
    daleko. Całe szczęście, że te szelki mają dodatkowy pas grubej skóry od
    strony biodra, który tłumi drgania przenoszone na uda-biodra. Może grubsze
    rękawice? Inny sposób?

    Jacek