  • Data: 2009-07-14 15:52:21
    Temat: Re: Koszenie z pradem czy bez?
    Od: "jh" <N...@r...kielce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Druid29" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:h3i6de$ska$1@news.onet.pl...
    > A ja sobie koszę chińczykiem z OBI o mocy 1 KM, bez rękawic, kierownicy,
    > pasków, przyłbicy na paszczy;

    Twoja strata :) Przy mojej mocno zarośniętej działce, gdzie nie wiadomo co
    sięczai w zaroślach koszenie bez czegoś nad oczami to ryzyko IMHO. Reszta to
    kwestia własnych upodobań.

    > drgania nawet nie sa uciążliwe...

    Mnie przeszkadzają.

    > Jeśli masz drgania, to zapewne żyłkę trzeba wyciągnąć z głowicy bo się
    > starła i brak wyważenia powoduje drgania.

    Nie koszę żyłką, tylko nożem. Ale te drgania to z silnika, nie z głowicy
    koszącej.

    > Ja zmieniłem żyłkę na porządną bo kitowa chińska za szybko poddawała się w
    > kontakcie z kamieniami i betonem.

    Najpierw muszę te ponad centymetrowe zielska wyciąć, potem założę głowicę z
    żyłką.

    Jacek