    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Koszt budowy malego sklepu - pytania laika
    Date: Mon, 1 Apr 2013 22:11:39 +0200

    news:41adc6d3-a77a-4389-9156-

    > Troche odbiegnę od temtu:
    > pamiętasz zapewne jak pisałem ile FIRMA wyceniła zrobienie CO+CWU
    > mojej kumpeli.
    > Przypomnę ze chałupka niewielka robota prosta tylko kumpela "jeleń
    > wiec ją w rogi"
    > Wczoraj piłę wódke z kumpelą i jej mężem. Za dwa tyg. się wprowadzają
    > i zadowoleni jak ta lala;)
    > Za robociznę DGP- rozprowadzenie trochę spirio i podłączenie tego do
    > kominka zapłacili 3tys zł a za położenie paneli
    > podłogowych 12zl za m2.;)
    > Nie komentowałem tego, kumpela nauczycielka na budownictwie się nie
> [...]

    Jak czytam tego typu wypowiedzi to zastanawiam się czy na grupach
    dyskusyjnych pisze tylko i wyłącznie dzieciarnia przedgimnazjalna czy
    też skończeni analfabeci?

    Wracając jednak do tematu, mam dla Ciebie propozycję. Akurat się składa,
    że mam trochę roboty dla takiego fachowcajak Ty. Do zrobienia jest
    instalacja CO tj. przerobienie rur, wymiana grzejników, wymiana kotła
    CO, zamontowanie automatyki. Zaplacę Ci za całość powiedzmy 500zł.
    Do tego mam jeszcze gipsówki i położenie płytek. Myślę, że więcej jak po
    5zł od metra kwadratowego nie powinieneś wziąć.

    Łapiesz się na robotę?