  • Data: 2010-10-06 13:18:05
    Temat: Re: Koszt energii z gazu dogonił koszt z prądu
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:ywqauqvprxah.119w89d9aq2wy$.dlg@40tude.net...
    > I po co ma przekraczać? Potrzebujesz więcej do podłogówki?

    Matołku! Cały czas mowa o CWU. Potrafisz czytać ze zrozumieniem?

    > Piszesz o termostatach na 55-90 C.
    >
    > Pewnie Cię zmartwi informacja, że są też na nizsze temperatury.

    Matołku! Tu tez powtórzę! Mowa jest o baterii termostatycznej do mieszania
    wody CWU.
    Jak ja nienawidze takich ciemniaków co nie przeczytają ze zrozumieniem a
    potem pokazują swojego pierdolca na forach.
    I prostuj tu potem takich, udowadniaj.

    Marek