  • Data: 2009-01-22 10:37:27
    Temat: Re: Koszt ogrzania domu na przełomie roku
    Od: "Janusz Pawlinka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości
    news:gl9fb6$qut$1@pippin.nask.net.pl...

    > No właśnie szukałem gdzieś średnich temperatur ale nie mogę znaleźć.
    > Przełom grudnia i stycznia w okolicach Gdańska był dość mroźny ale cholera
    > wie jak bardzo.

    Na stronie

    http://www.mi.gov.pl/2-48203f1e24e2f-1787735-p_1.htm

    są pliki statystyczne dla obliczeń certyfikatów energetycznych.
    W plikach są m.in. średnie temperatury (miesięczne bądź godzinowe)
    dla stacji meteo z obszaru całej Polski.

    Oczywiście nie zawierają one danych szczegółowych z tego roku, ale
    średnią temperaturę z okresu kilkunastu/dziesięciu lat.

    Janusz Pawlinka