  • Data: 2011-02-10 08:15:01
    Temat: Re: Koszt oświetlenia klatek.
    Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:iiu8ge$d2k$1@inews.gazeta.pl...
    > lokatorów? z tego co wiem właścicieli wykupionych mieszkań i spółdzielni

    No, źle się wyraziłem.
    Powinno być:
    ~~A jeśli jej nie ma u "wpływowej" jej części (części właścicieli
    wykupionych mieszkań)?~~
    A dom należy do miasta (zasoby komunalne gminne), a nie spółdzielni.
    Bo Polacy to taki naród, że jak ktoś dużo krzyczy, to reszta nie chcąc
    się narażać, bierze ogonki pod siebie.
    Ja sam mam ciut słabszy głos, więc nie zdołałem ich przekrzyczeć,
    dodatkowo to krzykliwe towarzystwo jest w dziwnej zmowie
    z ludźmi od zarządcy.
    Przerąbane.