  • Data: 2011-02-10 10:53:55
    Temat: Re: Koszt oświetlenia klatek.
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kocham takie pieprzenie kotka za pomocą młotka. Nie łatwo o mocniejszą
    > zarowkę. Z wyjątkiem internetu to gdzieś indziej bywasz? W marketach każdych
    > żarówek do oporu.
    Widzę że kogutek i w tym kurniku pieje.
    Nie jest moim hobby badanie ryku na dostępność żarówek. Wiem że jest
    utrudniony do nich dostęp a i na półce w supermarkecie w śród innych
    żarówek nie widziałem 100W

    > Jak zalożysz setkę i puścisz przez diodę to następną
    > będziesz zakladal w przyszlym stuleciu nawet jak by 24h na dobę świecila.

    poza przepaleniem żarówek w miejscach dostępnych dla większej liczby
    osób te żarówki lubią znikać, a jak ktoś przyuważy że jest tam setka co
    w sklepie za rogiem jej nie ma to będą kolejki pod klatką żeby ją
    "pożyczyć".

    > Rusz
    > dupę idz do sklepu a nie pitol że zwyklych zarowek nie ma bo w internecie tak
    > jakiś baran napisal.

    Ty lepiej rusz dupę i przejdź się na spacer bo od siedzenia w necie i
    supermarketach mózg Ci odmawia posłuszeństwa