  • Data: 2011-02-10 22:11:17
    Temat: Re: Koszt oświetlenia klatek.
    Od: "kogutek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zlotowinfo <u...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czy mam rozumieć, że pralka, wiertarka, szlifierka, lodówka nie będą
    > działać?
    >
    > jeśli tak to by było genialne

    Większość pralek nie zadziała, te co zadziałają zgłupieją. Urządzenia z
    silnikami komutatorowymi bez elektronicznych sterowników będą miały za małą
    moc żeby cokolwiek nimi zrobić. Telewizory, komputery, to wszystko co ma
    zasilacze impulsowe może działać ale niekoniecznie, Musza być przystosowane do
    amerykańskiego napięcia. W lodówce jak nie ma żadnej elektroniki sterującej
    przepali sie agregat. Spalą się wszystkie urządzenia z silnikami indukcyjnymi.
    Wszystkie grzejniki oporowe będą działąły z obniżoną mocą. Jak mają
    mechaniczne regulatory temperatury to bardzo szybko wypalą się w nich styki.
    Zwykłe żarowki z obniżoną mocą, na dodatek te o malej mocy będą nieprzyjemnie
    mrugać. To genialne rozwiązanie bo i geniusz je wymyślił. Znaczy się ja. Jak
    jest realne podejrzenie ze ktoś kradnie prąd a nie idzie tylko o oszczędności
    zrobione na żarówkach ( bo się nie przepalają) to potrzebny dobrze dobrany
    bezpiecznik i ogranicznik mocy. Dioda też powinna byc duża na okoliczność
    kradzieży. Diody tanie a naprawdę duża nie będzie potrzebowalą radiatora bo w
    czasie normalnego użytkowania nie ma szans na ugrzanie a w przypadku lewego
    poboru przez silnik lodowki nie zdąży się rozgrzać bo wcześiej rozlaczy
    ogranicznik i lub bezpiecznik.