  • Data: 2012-10-24 13:42:54
    Temat: Re: Koszt utrzymania domu - 250 metrów
    Od: "ceownik" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <l...@l...net> napisał w wiadomości
    news:k68foe$jaa$1@news.icm.edu.pl...

    > "Baska" <B...@w...pl> wrote in message
    >
    > Zwykle więcej niż mówi ci sprzedający. O 2 do 3 razy wiżecej.
    > Wywóz śmieci kilka stówek rocznie, prąd kilka do kilkunastu stówek
    > miesięcznie, opał 5 do 10 tysięcy na rok, podatek gruntowy do gminy,
    > naprawy jakieś tam od tysiąca w roku w gorę.
    >
    > Razem od kilkunastu do 25 tysięcy rocznie.

    No, ale żeby opał 5-10tyś na rok? Nie przesadzasz kiki?
    Tonę węgla w moim rejonie można kupić za 600zł, 5 ton powinno spokojnie
    wystarczyć na ogrzanie takiego domu w roku, więc 3 tysiące na rok, a nie
    10tyś.

    Więc:
    - śmieci ~400zł na rok
    - prąd ok. 100zł na miesiąc - 1200zł na rok
    - woda i kanalizacja ok. 100złna miesiąc - 1200zł na rok
    - podatek ok. 200-300zł
    - naprawy przyjmijmy 1000zł
    - ogrzewanie ok. 3-4tyś

    SUMA: 8100zł na rok