  • Data: 2012-10-24 14:58:57
    Temat: Re: Koszt utrzymania domu - 250 metr?w
    Od: Ariusz <a...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-24 14:19, 4CX250 pisze:
    > Użytkownik "Ariusz" <a...@i...eu> napisał w wiadomości

    > Trochę mała ta kubatura jak na dom o powierzchni 200m2.
    >
    > Marek

    Sporo pomieszczeń ma między 2,55 (poddasze) a 2,60 (parter) i kilka po
    2,75 oraz 3 m.
    Choć teraz jak patrzę na tą wartość 650 to wiem, że się pomyliłem i mam
    560 - a już wielokrotnie pisałem ma tej grupie, że mam kubaturę 650
    Aj błędnie podawałem - od razu przepraszam jeżeli kogoś wprowadziłem w błąd.

    Ariusz