  • Data: 2012-10-24 14:28:28
    Temat: Re: Koszt utrzymania domu - 250 metrów
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ceownik" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:k68k7o$9bh$1@node1.news.atman.pl...
    > No, ale żeby opał 5-10tyś na rok? Nie przesadzasz kiki?
    > Tonę węgla w moim rejonie można kupić za 600zł, 5 ton powinno spokojnie
    > wystarczyć na ogrzanie takiego domu w roku, więc 3 tysiące na rok, a nie
    > 10tyś.

    Znam ludzi którzy w zimie kredyt biorą na opał. U nas węgiel po 850zł/t i to
    bez transportu...

    > Więc:
    > - śmieci ~400zł na rok
    A u mnie dostaję fakturę co pół roku na 108zł podzielone na dwie wpłaty po
    104zł.

    > - prąd ok. 100zł na miesiąc - 1200zł na rok

    No to pojechałeś.
    U mnie 235zł/m-c

    > - woda i kanalizacja ok. 100złna miesiąc
    Ostatnia faktura za 3 miesiące do zapłaty 188zł.

    > - podatek ok. 200-300zł

    118zł/rok

    > - naprawy przyjmijmy 1000zł
    Narazie nic się nie psuje, odpukać, ale jeszcze inwestuję w nowości, czyli w
    tym roku skończyłem balkony, czyli izolację + płytki1200zł , okleiłem też
    kominek kamieniem no i trzeba go teraz pomalować. No fakt, przy okazji
    pomaluję salon cały... 300zł.

    Marek