  • Data: 2012-10-24 14:50:08
    Temat: Re: Koszt utrzymania domu - 250 metr?w
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >160 zł mp w tym roku, a w zeszłym kupowałem po 140

    To bardzo tanio ...

    Dzwoniłem w tym roku do nadleśnictwa to chcieli około 164zł za mp nie
    ciętego ani porąbanego drewna (brzoza) (długości 2,4m) + koszt transportu
    (nie wiem jaka cena bo nie mieli własnego transportu).

    I tych co sprzedają porąbane drewno i pocięte ceny od około 200zł do 250zł ,
    zależy czy "układane" czy sypane luzem ...

    Najtaniej kupić od nadleśnictwa bo nie oszukają tak jak u "magików" któzy
    sprzedają połupane i pocięte drewno. Od nadleśnictwa wyjdzie najtaniej ale
    trzeba pociąć i porąbać i jakoś to przewieźć (drewno o długości 2,4m).
    Trochę roboty zapewne jest ale jest taniej ...