  • Data: 2012-10-24 17:57:02
    Temat: Re: Koszt utrzymania domu - 250 metrów
    Od: "ceownik" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Co Wy macie w tych domach, że tyle prądu Wam bierze?
    Ile kWh zużywacie?

    Oświetlenie to kilkadziesiąt Wat na pokój, nowe telewizory 32-50" biorą po
    50-100W, radio kilka Wat, lodówka ok.16kWh na miesiąc. Pozatym pralka to ok.
    2,5kW, zmywarka podobnie. Piekarnik stosuje się w miarę okazjonalnie.
    Dochodzi indukcja, która przy zwykłym gotowaniu bierze ok. 2kW no i jeśli
    ktoś ma to chyba najwięcej prądu żre ten sprzęt.

    Nie wiem, może więcej gotujecie i zmywacie naczynia, macie większe rodziny.
    Ja płacę 80-120zł za prąd w aktualnym domu. Może ktoś pokusi się o
    wyliczenia uśredniając godziny używania sprzętu :)