  • Data: 2012-10-24 18:34:22
    Temat: Re: Koszt utrzymania domu - 250 metrów
    Od: "Adams" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ceownik" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:k69347$qle$1@node1.news.atman.pl...

    Czesc ;-)
    > Oświetlenie to kilkadziesiąt Wat na pokój, nowe telewizory 32-50" biorą po
    > 50-100W, radio kilka Wat, lodówka ok.16kWh na miesiąc. Pozatym pralka to
    > ok. 2,5kW, zmywarka podobnie. Piekarnik stosuje się w miarę okazjonalnie.
    > Dochodzi indukcja, która przy zwykłym gotowaniu bierze ok. 2kW no i jeśli
    > ktoś ma to chyba najwięcej prądu żre ten sprzęt.
    >
    > Nie wiem, może więcej gotujecie i zmywacie naczynia, macie większe
    > rodziny. Ja płacę 80-120zł za prąd w aktualnym domu.

    Ja placilem tyle kiedy mialem jeden pokoj z kuchnia w familoku :D

    No niestety, kazdy teraz ma kilka kompow, drukarki laserowe, kilka
    telewizorow - dekodery/splitery cmoje boje,
    dochodza suszarki, czajniki, ogrzewanie wody, wentylatory,
    hydromasaze, "odlotowe" pryszcznice z saunami radiem i oswietleniem,
    i inne pierdolniki i nazbiera sie tego na dodatkowa stowe i to oszczedzajac
    na wodzie i smieciach ;-)

    pozdrawiam
    Adams