  • Data: 2009-03-03 12:14:23
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:goj5f9$m2$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Śmieszą mnie takie stwierdzania jak Twoje. Bo z jednej strony piszesz o
    > 'pewnym poziomie dochodów' a z drugiej strony robisz sobie blachodachowke.
    > Tzn popelniasz dwa bledy. Na materialach mozna zaoszczedzic mysle jakies
    > 20% i to nie jezdzac po Warszawie a np dzwoniac po hurtowniach z drugiej
    > strony w dwustutrzydziesto metrowej willi robisz dach, który jest
    > 'maluchem' wsrod dachow.
    > Przemysl to jeszcze raz.
    > 120 tys za materialy to malo, ale robiac dach normalny zaplacisz za niego
> [...]
    Blachodachówka lub ceramika była w projekcie a wycene zrobili mi pod
    blachodachówke. A co położe to zobaczę. Ze zaoszczedze 20% to widze po ich
    cenach- te akurat znam.
    Aha nie buduje willi tylko domek. Projekt sciagniety od szwedow. Nie
    wszystkim sie podoba bo jakis taki nie polski ale ja akurat nie przepadam za
    naszym budownictwem. Zreszta co to znaczy typowa architektura jak mialem
    zapisane PZP. W całej mojej miejscowsci sa dwa domy ktore prezentuja
    jakakolwiek architektue. Reszta to pogierkowskie klocki albo wiejskie
    chatki.
    Ale to juz off topic