  • Data: 2009-03-03 12:12:20
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: MiT <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2009-03-02 23:39, Piotr Maksymowicz napisał (a)::

    > Z materiałami troche poszaleli. 7,7 zł za bloczek 49cm, 950 za m3 drewna,
    > bloczki betonowe- tez dorzucili 20% do ceny rynkowej, stal po 2600.
    > pewnie bede kupował sam.
    Może skompensowali sobie niską cenę robocizny jaka wyszła z zastosowania
    standardowych nakładów z KNR. Nie znając kosztorysu i projektu gdybam.
    Przeanalizuj dokładnie kosztorys i poproś o wyjaśnienia wykonawcę,
    dlaczego ma takie ceny. Dodatkowo polecam odpytanie jeszcze 2-3 firm o
    kosztorysy (o podobnej wartości końcowej) będziesz miał porównanie o ile
    i jakie pozycje i działy się różnią.

    > Skład mam 300m od domu to w razie czego palete
    > bloczków mozna wziąć na plecy.
    Będąc w delegacji 500 km od miejsca budowy? Takie podchwytliwe i trochę
    przerysowane pytanie. Może ze składu oddalonego o 5 km z transportem
    cena jednostkowa wyjdzie niższa. Dodatkowo w innej hurtowni możesz mieć
    zapewnioną ciągłość dostaw. To też jest ważne w trakcie budowy.
    Poszukaj i poanalizuj.

    Pozdrawiam.
    MiT