  • Data: 2009-03-04 17:04:09
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:109ulvta99lru.932g3uduvjxz$.dlg@40tude.net...

    > Naprawde nie rozumiem. Spróbuj jakoś inaczej mi to wyjaśnić.

    Ja w wiekszosci drodzy panowie Was lubie, ale sorry przy okazji tej
    argumentacji to cisnienie mi rosnie.
    Pierwsza zasadnicza sprawa to warto by sie zastanowic do czego wynajety jest
    wykonawca? Bo mi sie wydaje, ze jak sama nazwa wskazuje chlebak podobno
    sluzy do noszenia granatow, a wykonawca do wykonywania. Wynajmuje faceta do
    zrobienia czegos tam i tylko do tego. Co go obchodzi towar? A moze ja mam
    gest i lubie placic w tej a nie innej hurtowni, bo podoba mi sie
    sprzedawczyni? Co kogo to obchodzi jakimi powodami kieruje sie dokonujac
    zakupow?? To moje pieniadze i moja sprawa gdzie i komu chce nimi zaplacic.
    Was drodzy wykonawcy ma interesowac wylacznie wykonanie uslugi i nic wiecej,
    chyba ze umowimy sie inaczej. Rozumiem, ze jak dostane od sasiadki glazure,
    rury, czy co tam jeszcze to zaden wykonawca mi tego nie ulepi, najlepiej
    zeby zrobila to sasiadka? Wykonawca powinien podac mi uczciwa cene za usluge
    i nie wnikac o co mi chodzi, co mam w portfelu, komu chce ofiarowac i dla
    czego.
    A jezeli ja mam wieksze uklady we wszystkich hurtowniach i jestem w stanie
    kupic sobie wszystko taniej jak Wy panowie albo tak samo, to co? Nikt mi
    tego nie zrobi? Cena ma byc za usluge i tylko za usluge. Ma byc taka zeby
    Wam sie oplacalo i mi. Na tym polega normalny rynek, a nie czatowanie na
    obrywy.

    Pozdro.. TK