  • Data: 2009-03-04 17:21:26
    Temat: Re: Kosztorys
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gom340$o8n$1@news.onet.pl...

    > moi klienci nigdy nie byli niezadowlenia z wyceny materiałów, ale może to
    > wynika z upustów jakie można dostać na materiałach instalacyjnych. Ja też
    > zresztą.
    >
    > Faktem jest ze w budowlance 15% to olbrzymi upust.

    E tam, jak narazie z instalacyjnych rzeczy jakos nie powalaja mnie ceny na
    Allegro. Jak dotad swoim klientom jestem w stanie sprzedac kabel elektryczny
    taniej z jakims zarobkiem niz najtanszy na Allegro. Odplyw liniowy kupilem
    taniej o blisko 100zl ACO niz na cytowanych aukcjach. Rozdzielacze, pexal,
    zadna sprawa. Wszystko zalezy od ukladow i znajomosci, nie wiem skad
    przekonanie, ze wykonawca napewno kupi taniej i jest mi w stanie sprzedac
    taniej przy okazji zarabiajac samemu. Upusty kupieckie sa w wiekszosci
    przypadkow wyzsze niz dla wykonawcow, a nic nie poradze na to, ze moge im
    sprzedac taniej niz sami kupuja. Z jakiej racji mam godzic sie na oferte
    wykonawcy? Krotko, wykonawca ma wykonac to priorytet, co do reszty mozemy
    sie dogadywac, ale dogadywac pozniej, bo przede wszystkim usluga i cena ma
    byc za usluge, chyba ze chce inaczej.

    Pozdro.. TK