    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kosztorys
    Date: Fri, 6 Mar 2009 19:31:26 +0100
    <goivrn$20g$1@news.onet.pl> <goj1fj$6t4$1@news.onet.pl>
    <goj3cq$p50$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gok1ve$2m7$1@news.interia.pl>
    <golg12$t43$1@news.onet.pl> <golr1a$vmd$1@news.onet.pl>
    <golras$uu$1@news.onet.pl> <p9mknsf3wmk5$.c7cs83pcjrjh$.dlg@40tude.net>
    <golt87$6sr$1@news.onet.pl> <109ulvta99lru.932g3uduvjxz$.dlg@40tude.net>
    <golvsv$ei0$1@news.onet.pl> <gon972$716$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <goo35n$d6m$1@news.interia.pl> <goomsg$q5k$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gop34h$p51$1@news.interia.pl> <gophek$aif$1@news.onet.pl>
    <goplce$j1q$1@news.interia.pl> <goqpfh$6eh$1@news.onet.pl>
    <goqs26$64f$1@news.interia.pl> <gor1pk$1vc$1@news.onet.pl>

    news:gor1pk$1vc$1@news.onet.pl...

    > Nieważne ile wynoszą koszty.

    Taa jasne, powiedz to producentom. :-)

    > Skoro nikt nie chce dac więcej jak 50zł to znaczy że tyle jest warty
    > kibel. A ze ktoś produkujac go poniósł koszt 150zł to znaczy ze biznes
    > nietrafiony.

    To akurat pewne. :-)

    > To tak jak z moim mieszkaniem- w zeszłym roku mogłem go sprzedac za
    > 180tys. a teraz pewnie dostałbym 130tys. Za rok ostane 200tys albo 80tys.

    No to teraz zastanow sie ile warte sa pieniadze i jak ich ilosc wplywa na
    poziom cen. :-)
    Rozumiem, ze w miare spadku cen mieszkan rowniez dla Ciebie jest mniej warte
    i proporcjonalnie do wartosci gorzej Ci sie w nim mieszka?? :-) A moze mniej
    jest warte relatywnie?

    > Jak mawia mój przyjaciel "Jest ryzyko jest zabawa";))

    Noo tak ze 100-200tys. :-)

    > Ale czasami coś co zalega długo na sklepie warto sprzedać nawet ponizej
    > kosztów zakupu aby odzyskac cześc gotówki i nia ponownie "obrócic".

    To prawda, ale nie jest sytuacja normalna i nie o taka sprzedaz przeciez
    chodzi. Kazdy normalny sprzedawca unika takich sytuacji i w zadnym wypadku
    nie ma tu mowy o normalnej sprzedazy, co najwyzej incydentach.

    > Taki własnie powinien byc sens wszelkich wyprzedaży

    Pod warunkiem ze wczesniej sie zarobilo, inaczej wyprzedaz to nic tylko
    straty.

    > Ale wszystkie ceny tzw. katalogowe to teoria. 95% towarów w budowlance
    > spokojnie kupuje się poniżej cen katalogowych

    No wlasnie kupuje sie, o to chodzi zeby sie kupowalo, bo wazna jest cena nie
    procenty.

    Pozdro.. TK