  • Data: 2013-08-09 07:42:15
    Temat: Re: Koszty ogrzewania mieszkania
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Bardzo głupi zapis nigdy zresztą o czymś takim nie słyszałem. Jak to
    >zreszta egzekwować- przeciuez nigogo do mieszkania nie musze wpuścic w celu
    >komisyjnego pomiaryu tempp.

    Mieszkając w bloku godzi się na pewne opłaty i za pewne dopasowanie do
    reszty.
    Sam mieszkałem w bloku który został wybudowany w 2004r. i każdy miał
    zamontowany cyfrowy licznik ciepła (podający ilość ciepłą w GJ). Liczniki
    były zamontowane na korytarzu i spółdzielnia spisywała je bez wchodzenia do
    mieszkań.

    W niektórych spółdzielniach było montowane głowice termostatyczne z
    całkowitym brakiem możliwości wyłączenia głowicy , minimum było ustawienie
    "2" czy też "3" ...

    Prawda jest taka że jesli w bloku ktoś nie grzeje bo "oszczędza" to tak
    naprawdę za niego płacą sąsiedzi , bo on wychładza im mieszkania a ciepło
    przechodzi przez ściany ...