  • Data: 2010-01-01 12:39:45
    Temat: Re: Koszty utrzymania domu ?
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Specjalne worki różnią się od tych z Biedronki jedynie nadrukiem a są po 3
    > zł za sztukę, w Biedronie za 3 zł kupi się 10 worków. Problemem jest to,
    > że oprócz miejsca na kubeł trzeba przeznaczyć jeszcze 3 razy tyle miejsca
    > na worki.

    Worki kosztują więcej bo w cenie worka jest koszt wywozu dodatkowych,
    pozaumownych śmieci.
    Trudno to zrozumieć?
    Co, mają ci za darmo wozić?
    Co do miejsca - nie przesadzaj, zresztą to twój problem- śmiecisz więcej to
    wybuduj sobie większy śmietnik a nie podrzucaj sąsiadom. O spodobach
    ograniczania śmieci napisałem.

    Do tego w mojej gminie MPO ma chory regulamin sortowania - butelki
    > szklane mają być bez blaszanych pozostałości po nakrętkach i czyste,

    Bez przesady, nakrętki zawsze zdejmujesz, a czyste - znaczy bez zawartości.

    butelki
    > PET mają być bez papierowych etykiet, papier ma być suchy. Za szklaną
    > butelkę lub PET-a znalezione w kuble na śmieci podwyższają stawkę za wywóz
    > o 100% bo są to już śmieci niesortowane.

    Fakt, to jest nieładne. Jeśli zdarza się przypadkowo. A jeśli zdarza się
    nagminnie?

    MS