    From: Robert G <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kot i wylewka
    Date: Tue, 03 Jul 2012 10:09:12 +0200

    Użytkownik anhin napisał:
    > Może po prostu o czymś nie wiesz, albo czegoś nie zauważasz?

    Hehe... wszystko to kwestia gustu.

    Dla mnie kot łażący po mieszkaniu/domu, włażący do pościeli i skaczący
    po stołach i blatach w kuchni oraz wtykający nos w garnki i oblizujący
    kubki..., układający się na poduszkach, na których ja śpię... jest czymś
    obrzydliwym i nie zgodziłbym się za żadne skarby na taką symbiozę z kotem.

    Ktoś jednak może sprawę widzieć inaczej i nie będę mówił, że tak nie
    wolno. Wolno !, ale ja się czymś takim brzydzę :-))).

    Kot to łowne zwierzę i zamykanie go w mieszkaniu jest wbrew naturze. On
    musi mieć możliwość biegania gdzie chce i łowienia na co ma ochotę -
    wtedy mamy ekologiczny układ, bo naturalny :-).

    Ale może o czymś nie wiem... Wiem tylko, że zwierzę nigdy nie będzie
    substytutem bliskiego człowieka, jak to niektórzy usiłują sobie
    tłumaczyć... ich sprawa.

    pozdrawiam
    Robert G.